SPRING VIBES

19:33

Cześć wszystkim! Nie często się tutaj pojawiam w ostatnim czasie, ale nie chce żebyście zupełnie o mnie zapomnieli :) 
Dlatego prezentuję Wam w dzisiejszym poście mój wczorajszy strój dnia. Mamy już piękną wiosnę, prognozy pogody zapowiadają że będzie coraz cieplej, dlatego można już sobie pozwolić na założenie delikatniejszych ubrań. Głównym elementem całego looku jest niebieska sukienka z falbanką. Sukienka przez swój luźny krój nadaje się nie tylko do szpilek czy kozaków na obcasie, ale świetnie sprawdzi się również w wydaniu codziennym do trampek, sliponów czy balerinek. Co sądzicie? :)

sukienka - ROMWE
kozaki - DEEZEE



16 komentarze

  1. Sliczna sukienka ! Kiedy robisz wyprzedaż ? Bedzie na niej ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu będę robić generalne porządki w szafie, więc myślę że wyprzedaż będzie niedługo :) a sukienka póki co nie jest na sprzedaż

      Usuń
  2. sukienka jest prześliczna, taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love these pics, they look great! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz!
    Bardzo podoba nam się twoja sukienka :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to wyglądasz mega kobieco w tym połaczeniu! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Sukienka z kozakami w Twoim wydaniu wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było Ci zimno w nogi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne połączenie. Kozaki za kolano i sukienka z falbanką to zawsze fajna opcja :) Cudowna sukienka, ale widzę, że na wietrzną pogodę to się raczej nie nadaje :D jednak chce ją :D klik CA$27.24

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, przeglądałam twój blog, twoje zdjęcia i muszę ci przyznać że masz świetny blog, bardzo mi się podoba ale najbardziej jestem pod wrażeniem twojej urody. Masz cudowne, szczupłe, bardzo seksowne ciałko, świetna figurę i piękną twarz. Napisz mi proszę co robisz że masz takie piękne ciałko, bo sama bym chciała mieć takie.
    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, to geny. Tylko tyle i aż tyle.

      Usuń
  10. Fajne zdjęcia, a urody można tylko pozazdrościć. Wydaje mi się, że w każdej stylizacji będziesz wyglądać zjawiskowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.